Diagnoza i terapia dziecka z niepełnowartościowym układem nerwowym. Nadpobudliwość – problem biologiczny (ADHD), czy emocjonalny?

Opis
Nadpobudliwość, męczliwość, trudności z koncentracją uwagi czy zapamiętywaniem są często diagnozowane jako zaburzenie biologiczne – ADHD. Podczas gdy są one często jedynie wyrazem emocjonalnych problemów dziecka w rodzinie.
Wspomaganie rozwoju takich dzieci i współpraca z ich rodzicami to zadania,
którym poświęcony jest warsztat.
Forma zajęć: Ćwiczenia praktyczne, wykład, demonstracja, studium przypadku.
Zapraszamy: psychologów, psychoterapeutów, lekarzy.
Materiały: Uczestnicy otrzymają specjalnie przygotowane materiały szkoleniowe.
Program
W programie m.in:Terminy, czas trwania zajęć
Zajęcia (w wymiarze 46 godzin akademickich) odbywać się będą w piątki,
soboty i niedziele (2 x 3 dni, łącznie 6 dni) w
dniach:
Koszt szkolenia
○ 320 zł - zadatek do 30.12.2013
○ 580 zł - do 31.01.2014 (można na I zajęciach)
● lub wczesna wpłata ze zniżką: 760 zł - płatne do 31.11.2013
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc decyduje kolejność wpłat
Jak się zapisać:
Uwaga:
- Koszt noclegu i wyżywienia uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
Prowadzący
mgr Maria Bulińska: psychoterapeuta, psycholog, superwizor Polskiego Towarzystwa
Psychoterapii Integratywnej. Posiada II stopień specjalizacji zawodowej. Pracuje w Krakowskim
Ośrodku Terapii, prowadzi także prywatną praktykę. Specjalizuje się w psychoterapii dzieci
i rodziny, wyszkoliła wielu psychoterapeutów pracujących z dziećmi i rodzicami. Od wielu lat
prowadzi w Instytucie programy szkoleniowe dla
psychoterapeutów. W swojej pracy integruje różne kierunki psychoterapii. Wśród terapeutów
szczególnie znana jest z autorskiej metody terapii dzieci moczących się.
Opinie uczestników szkolenia
"Pani Maria to wybitny ekspert w swojej dziedzinie, a do tego wspaniały ciepły człowiek. Imponuje mi jej świetne przygotowanie, chęć dzielenia się swoim doświadczeniem i duża gotowość do niesienia pomocy."
"Świetne materiały - do wykorzystania od zaraz w pracy."
"Bardzo podoba mi się przyjazna i domowa atmosfera Instytutu."
"Ukierunkowanie na dziecko jako całą osobę, a nie tylko na problem."
"Niesamowita atmosfera - relaks, ciepło oraz dostosowanie do indywidualnych potrzeb uczestników; na pewno będę uczestniczyć we wszystkich szkoleniach prowadzonych przez Panią Marię."
"Najbardziej odpowiadał mi wysoki poziom kompetencji, bardzo duży zakres wiedzy
i doświadczenie osoby
prowadzącej, poparcie wiedzy teoretycznej przykładami praktycznymi, bardzo dobry sposób przekazywania wiedzy
oraz komunikacji. Dobrze przygotowane materiały dydaktyczne."
"Jestem bardzo zadowolona z dużej elastyczności osoby prowadzącej zajęcia – dostosowanie zagadnień (w
obszarze poruszanej problematyki) do potrzeb odbiorców.
Z możliwości bezpośredniej pracy nad własnym problemem
warsztatowym, tempa
i formy przekazywanych treści, bardzo dobrej atmosfery i otwartości sprzyjającej twórczej
pracy."
<< Poprzednie Powrót na górę Następne >>